ThunderBird - POP3
Pro nastavení nového účtu klikněte na „Vytvořit nový účet“. Pokud se Vám podaří vyskočit z nastavení účtu, lze se vrátit přes tlačítko „Zobrazit nastavení pro tento účet“ (viz. obr. 1).
Pokud nemáte zobrazenou tuto úvodní stránku, postupujte následovně:Klikněte na „Nástroje“ - > "Natavení účtu“ -> „Akce účtu“ - > „Přidat poštovní účet“.
Po vyplnění všech údajů, jako je Vaše jméno, e-mail ve tvaru jmeno.prijmeni@infnet.net a hesla, klikněte na „Pokračovat“ (viz. obr. 2).
V případě, že se Vám zobrazí tato tabulka, klikněte na „Upravit“ (viz. obr. 3).
Zkontrolujte si, zdali „Uživatelské jméno“ je zapsáno ve formátu „jmeno.prijmeni@infnet.net“ a příchozí server je nastaven na „POP3“. Poté klikněte na „Ruční nastavení“ (viz. obr. 4).
Nyní se Vám zobrazí okno. Klikněte na „Server odchozí pošty (SMTP)“ a postupujte podle šipek. Jméno serveru může také být ve formátu „infnet.net – mail.infnet.net“. Nezapomeňte doplnit daty celý formulář s názvem „SMTP server“, výjimkou může být „Název serveru“. Na konec klikněte na „OK“ (viz. obr. 5).
Překlikněte se prosím do menu jmeno.prijmeni@infnet.net. Zkontrolujte veškerá data, vyznačená červeně na obrázku výše, zdali jsou uvedeny ve stejném formátu (viz. obr. 6).
V dalším menu zkontrolujte, zdali je uveden „Typ serveru“ jako „Poštovní server (POP)“. Pokud tomu tak není, je potřeba podstoupit celou konfiguraci znovu. Zkontrolujte si prosím i „Adresu serveru“, “Jméno uživatele“, „Číslo portu“, „Zabezpečené spojení“ a „Způsob autentizace“ (viz. obr. 7).
 |
Obr. 7 |
<< zpět